FAQ


Zit je met een vraag? Neem een kijkje tussen de veelgestelde vragen, wie weet vind je meteen het antwoord dat je zoekt. 
Antwoord niet gevonden? Neem gerust contact met ons op.

Algemeen

Ik heb een suggestie, vraag of klacht. Hoe kan ik jullie bereiken?

We horen graag van je! Stuur ons gerust een mailtje op sjieklvn@gmail.com

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Natuurlijk. Ga naar je account en klik op "bewerk gegevens".

Bestellen en betalen

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, stuur je best zo snel mogelijk een mailtje naar sjieklvn@gmail.com. 

Moet ik me registreren om te kunnen bestellen?

Nee hoor. Je kan ervoor kiezen om je bestelling als gast af te ronden. Een account aanmaken heeft echter wel voordelen: je hoeft je gegevens maar één keer in te vullen en je ontvangt, indien je dat wenst, onze promoties in je mailbox.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Oei! Stuur ons een mailtje op sjieklvn@gmail.com, dan gaan we voor jou aan de slag.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan je bestelling betalen met Bancontact, Visa, Mastercard, Paypal en via bankoverschrijving.

Is veilig betalen gegarandeerd op SJIEK-LVN.be?

Absoluut. SJIEK werkt enkel samen met vertrouwde partners, je hoeft je dus geen zorgen te maken. 

Levering

Kan ik de status van mijn bestelling opvolgen?

Je kan de status van je bestelling gedurende het hele proces opvolgen.
Na het afronden van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail. Daarin vind je een code waarmee je je bestelling kan opvolgen.

Wordt mijn bestelling altijd gratis verzonden?

Bij bestellingen vanaf €25 levert SJIEK helemaal gratis aan alle adressen in België! Voor bestellingen onder €25 rekenen we de helft van de verzendingskosten aan. De andere helft nemen we voor onze eigen rekening!

Woon je in het buitenland? 
Stuur ons een mailtje op info@sjiek-lvn.be.

Hoe lang duurt het alvorens mijn bestelling geleverd wordt?

Je mag je pakketje verwachten binnen 3 tot 14 werkdagen na het afronden van je bestelling.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja hoor. Voor een verzending naar Nederland betaal je €3. Wil je je bestelling laten leveren in een ander land? Stuur ons een mailtje op info@sjiek-lvn.be.

Mijn geleverde bestelling is onvolledig of beschadigd.

Dat is niet de bedoeling. Stuur ons een mailtje met je bestellingsnummer en een korte uitleg op sjieklvn@gmail.com.

Wat als er niemand thuis is om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

Indien er niemand thuis is op het moment van de levering, stopt de postbode een briefje in je bus. Volg de instructies op het briefje om je pakketje alsnog te bemachtigen.

Ik heb mijn bestelling niet gekregen. 

Jammer, pech gehad.
Grapje, stuur ons een mailtje op sjieklvn@gmail.com en vermeld je bestellingsnummer.

Retourneren

Neem een kijkje op onze pagina Retourbeleid. Daar vind je alle nodige info. Heb je nog vragen? Stuur ons een mailtje op sjieklvn@gmail.com!